[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]SISTEM DE MANAGEMENT DE SECURITATE ȘI SĂNĂTATE OCUPAȚIONALĂ

Societatea MANU CONSULTING S.R.L. asigură consultanță, asistență tehnică și instruirea angajaților organizației pentru proiectarea, implementarea și menținerea unui Sistem de Management de Securitate și Sănătate Ocupațională (SMSSO).

Lucrarea executată de specialiștii noștri este o lucrare de calitate, bazată pe o experiență de peste 10 ani de zile atât în domeniul securității și sănătății în muncă și situațiilor de urgență, cât și în domeniul auditării sistemelor de management (audit intern, audit de secundă parte, audit de certificare). Se bazează pe o monitorizare atentă a activității legislative din România. Pe site-ul nostru aveți acces la Liste de cerințe legale în domeniul securității și sănătății în muncă și relațiilor de muncă, actualizate periodic. Am realizat în cei 11 ani de existență a societății noastre numeroase audituri în organizații, în domenii diferite de activitate.

• Executant: Auditor Sisteme de Management de Securitate și Sănătate Ocupațională

Legea securității și sănătății în muncă (Legea nr. 319/2006) prevede obligația angajatorului de a lua măsurile necesare pentru:

  • asigurarea securității și protecția sănătății lucrătorilor;
  • prevenirea riscurilor profesionale;
  • informarea și instruirea lucrătorilor;
  • asigurarea cadrului organizatoric și a mijloacelor necesare securității și sănătății în muncă.

Proiectarea, implementarea și menținerea unui Sistem de Management de Securitate și Sănătate Ocupațională (SMSSO) permite unei organizații să-și țină sub control propriile riscuri prezentate de sistemul de muncă și să-și îmbunătățească performanțele în domeniul securității și sănătății în muncă și situațiilor de urgență.

DOMENIU DE APLICARE

SR OHSAS 18001:2008 stabilește cerințe pentru un sistem de management al sănătății și securității ocupaționale.

SR OHSAS 18001:2008 este aplicabil oricărei organizații care dorește:

  • să stabilească un sistem de management pentru a elimina sau minimiza riscurile pentru angajați și alte părți interesate care ar putea fi expuse la pericole asociate cu activitățile sale;
  • să implementeze, să mențină și să îmbunătățească în mod continuu un sistem de management;
  • să se asigure de propria conformitate cu politica sa de sănătate și securitate ocupațională declarată;
  • să demonstreze conformitatea cu standardul SR OHSAS 18001:2008.

Toate cerințele din acest standard OHSAS sunt destinate a fi incluse în orice sistem de management. Amploarea aplicării va depinde de factori cum ar fi politica organizației în domeniul securității și sănătății în muncă și situațiilor de urgență, natura activităților acesteia, riscurile și complexitatea operațiilor sale.

SR OHSAS 18001:2008 se bazează pe metodologia: Planifică – Execută – Verifică – Acționează (PDCA).[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Related posts

SEPP

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]Societatea MANU CONSULTING S.R.L. asigură prin Serviciul Extern de Prevenire și...

Leave a Reply